Friday, December 3

bile bosan cite lame :)

first day masuk sekolah? tadika. ouh gila, dulu kawan aku selalu ejek aku bila tau nama tadika aku. ape comel tau nama tadika aku. aku sukaa sangat dengan tadika tu. nama dia tadika manja. comel kan? tapi aku selalu kena ejek. "nadia, kau tadika manja? patutlah kau pon manja. anak last" boo. do i care. biarlah anak last pon. kau jeles ape. kau jeles gn aku kan. sebab aku manja dengan ibu ayah aku. tanya dan salahkan mak kau yg lahirkan kau lah. sape suruh kau lahir awal sangat dari adik kau yg lain kann. haha. ouh sorry. past is past. tp aku mmg xsuka pon budak tu. lalala~

lagi, mase memula aku masuk sek melati ni. ouh man. aku tak kenal sape pon ok. sape-sape pon. tp nasib baik aku pernah tusyen dengan .... tekalah. haha dengan anthon my buddy ouh. dengan nazatul jugak. best kot tusyen dulu ingat lagi makin tusyen makin jatuh pulak result ;p oke, tapi aku sure xkan lupakan iffah. sebab dia lah org first yg aku tegor mase memula masuk sekolah ni. oh, iffah sy dulu nampak awak kecik sangat. sangat lah terkecik. okey then kite pon duduk lah same kan. pastu sy dah tak ingat.

lepas lepas tu sy pon dah tak ingat mcm mane sy kenal sharmine. ouh ouh tau tak dulu sy eja name dia mcm mane? syamin. ;D then dia pon gelakkan sy tau. seriously tak pernah tau yg rumah kami dekat gila. selang 5 je. "jemput dtg raya nanti ok ;p" ok meh sy cite benar sikit. dulu sy ni jarang dan xpernah keluar rumah bila balik dari sekolah tau. tau sebab ape. dulu cerita dekat tv3 sangat lah seronok. tau cte ape? cte cermin. alah espanyola. ha mcm-mcm. tapi sy paling suka freshie high schoool yg nysa sebut : wai rai high school. haha sama jer. yelah dulu sy sekolah jauh tau. kesian dekat sy, pagi-pagi org bangun 6.30, 6.50 sy? 6.00 dah bangun tau. tapi takpe sy suka seab pagi-pagi sy dapat tido kdg-kdg dalam keta otw nak g sek tau. hihi kelaka ingat balik. sy xsempat pakai kasut sekolah lah. ibu marah. hoho

now, bila sy ingat balik semua tu sy jadi rindu nak jadi kecik balik tau. sy nak balik makan nasi+sos. makan milo+susu. makan comot-comot. minum susu dalam botol balik. sy nak balik main dengan barbie doll sy yg cun meletop gilaa tu. tp sy tak kan tengok cerita child's play yg buat sy takot sampailah sekarang. sy tak kan T.T child's play scary ouh. aaaaa mummy. malam-malam dulu sy selalu teringat. pastu sy selalu nangis. sy kuat menangis dulu. best word dia " cenggeng " sy tak boleh kena marah. sy selalu akan masuk bilik diam-diam nangis. huaaa tapi sy suka sebab ayah selalu akan pujuk dan backup sy balik. hihi. my dad is terbaikk wok.




gambar dah seram kalau tengok lagilah gigil. bayangkan sy tengok mase umr entah berape sy tak ingat tapi keciklah. tak ke scary gila untuk sy. sumpah. cte ni memang seram


kalaulah sy ade poket doreamon sy nak masa return balik. pastu nak suruh dia stop kat darjah6, form1 sebab sy sukaa time tu. tapi sy nak jugak mase stop dekat fom2 sebab ape sy nak betolkan balik silap sy. yg banyak sangat-sangat. tak perlulah sy cerita kot. lagi-lagi sy nak stop sekrang. sy tak nak pisah dengan kawan-kawan sy sekarang. sediihhh. tau tak sedih. isk isk.

okey gtg. nanti sy rajin sy continue balik cerita sy okey. bye-bye.
ouh, sy nak try baliklah time dulu makn milo dengan susu pekat. nyum nyum -,-


No comments:

Post a Comment