Sunday, February 6

goodbye f.r.i.e.n.d.s


life sekarang semakin dan sangat membosankan.
lepas sorang-sorang pergi tinggal aku.
lepas irfan, muin, nysa, fahana, anthon
ade yang ikut jejak langkah diorang lagi.
sekarang alia, wani, amaa nak ikot jugak.


entah-entah lepas ni sape lagi
ashik, min, alyana, maryam, naz ?
sampai tinggal aku sorang-sorang.
oh man, ape yang aku akan jadi tanpa semua.
okey, aku akan menjadi manusia yg hidup dalam kesepian tanpa kawan-kawan yang aku sayang dah. im lonely


nak nangis rasa. nak nangis. kenape dunia ini kejam.
kenape perlu hilang semua yg kita ade. kawan-kawan. *sigh
kenape kite tak boleh hidup dalam satu masa yang lama yang kita nak?
itulah lumrah kan! berjumpa then pisah. hidup then mati.
takpalah, aku doakan kita semua berjaya dunia akhirat. amin

kawan-kawan yang telah pun tinggalkan nurul nadia mustafa :

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


: ahmad irfan rashid


: muinnudin mansor


: siti hanisah nordin


: nur fahana nabila


: harris anthonio azree


: nur alia natasha


: nur syazwani nasarodin


: amaalia farhana zulkarnain




( =.= ) aku sangat rindukan korang sekarang dan nanti. jage diri. keep in touch~

*dulu masa berpisah dengan kawan sekolah rendah kan tak macamni punya terok. sekarang lain pulak. mungkin dah pandai berperasaan? salam.


No comments:

Post a Comment