Wednesday, November 24

berok makye kejaam.

oke. pelik tak sebab aku selalu update blog ni pagi tak pon petang jarang sangat malam. alah ape pelik kan. soalan menguji minda betol lah aku ni. biasalah tu, tu tanda aku selalu bangun awal-awal pagi kan. aku budak baik. haha. alah ape pelik. malam kan untuk berehat so, aku malaslah nak update malam-malam. ok cerita benar: aku memang suka sangat tertido awal. dang! bocor sudah secret kau. biarlahkan~ tp aku selalu fikir aku ni mcm org tua lah pulak selalu terlelap even masa tengok tv cerita syok gilaaa pon. selalu movie ending dia mesti aku xtau. sebab dah terlelap. haha gilaa. tapi paling bes time movie kat wayang. rasa mcm rugikan dia je. lalala~

ape main point aku kan? punyalah berjela dah lah tu mukadimah dah tanya soalan minda kelas pertama. dah dah nadia. tak payah kau curah-curah perasaan naluri kau berjela-jela. heish. ni nak marah ni. ya memang marah sangat tahap boiling point lah. ni ni muhammad saiful b. mustafa. hei dahlah amik speaker aku xbg tau. how dare u. bro~! eh salah, how dare u berok~! bila dah sampai kat u dia baru dia post ni dekat aku.

Saiful Mustafa nadia..abang bawak speaker tau.pinjam..bosan kat sni.nant nak pkai sound amek speaker kat bilik abg.dalam almari~

November 16 at 8:56pm · · · See Friendship
takot aku marah lah tu xnak kasi dia amek speaker aku. dahlah speaker lagi satu xberguna. nazak. aku cucuk nasib baiklah aku ade nyawa lagi. alhamdulillah Ya Allah~ sipi lagi nak kena current shot. kalau kena habis rambut aku jadi punk kau tau! heish entah dia balik kl ni...... aku geram betol lah gan berok makye sore nih~~!! sebab dia aku tak dapat tengok youtube. kalau tengok boleh tapi cam org sewel lah tengok xda suara. sebab berok sifat lelaki nilah aku menatap pc ni diam je. haaaa aku nak speaker aku lah makye. aku nak~!! baliklah kl cepat sebelum org datang g serang sana~!!!

grrr~!! hate u berok. i want my speaker back!!! hate.hate.hate u makye. bagitau si ellie berok makye bersifat kejam baru tau. booo..

berok makye bersifat kejaaaamm

No comments:

Post a Comment