Saturday, November 27

I LOVE HIM

who? him : NIK IRFAN. i loveee him so so so much. grr nak gigit bantal ni sampai koyak -koyak. ok myb ramai gila dah post pasal benda nih. tapi aku tak kesah kalau aku nih kuno. xkesah lah~ alah myb ade jugak yg belambak lagi kuno dari aku. aku tau. hahaha yang penting sekarang nik irfan. nik irfan. oke sekarang nak buat confession lah. sekarang sy meletakkan nik irfan no.1 dalam list artist sy. hekhek so jae hae. awak jatuh no.2 oke.. maaf sangat-sangat. sebab nik irfan dah curi hati sy dah. maaf. tp sy tetap suka awak jae hae. jangan risau ok. awak tetap mong ryong sy forever. dah dah ni ceita nik irfan, jae hae awak lain kali sy cerita ya. nik irfan. wow a new disaster. gila vid dia cool gila~!!!! remix wedding dress paling gempak. suka yg tu. meh aku kasi tunjuk muka dia yang buat aku gila.





aku dah cakap kan dia hensem kan.. ha dia ade facebook tau tapi bila aku add. dang~!! patah hati aku remuk segala bagai. tak boleh.. kalau tak caye ha try add. xkan dapat punya. oh nik irfan. buatlah fan page. barulah senang sikit. tapi takpelah suka dia sebab dia xprivate gambar. boleh tengok gambar dia. lalala~


kalau sangap macam aku kau search jela nik irfan keluarlah nanti.


nah aku share vid wedding drees dia. awww cair dengar. suara ala taeyang lagi. walaweh. kalau nak dengar just the way you're dia. gunalah google kau tu. pergi search youtube sana. tapi an aku tak suka dia dlaam nih. nampak sakai sikit -.-' banyak kot.. dah dia tetap hensem.




bila awak nak keluar tv? xsabar sy nak tengok. mesti kalah siti and mawi. apahal minah ni mangada gila -.-' dah cukup. nik irfan buat remix lagi lah. xsabar tunggu. sy jadi fan no1 awak sekarang. hehe


besar punya aku bagi. cair tak cair tak? aww~~ rawr!!

bukan nik irfan jer. ade lagi satu irfan dalam hati sy :)

No comments:

Post a Comment