Friday, November 19

mengidam.kempunan.teringin

ok ketiga-tiga title kat atas tu aku tulis sebnarnya sama dengan jer. ntah kenapa gatal tulis sampai belambak camtu. meaning dia serupa. baik tak payah. ok sebenarnya dah lama aku nak post benda ni. alah, biasalah manusia.. nafsu banyak. kuat lagi. setan menggondoli semuanya. okey okey, sudah kau tak payah panjang berjela. taulah sekarang ntah kenapa makin excited pulak nak update blog. nampaknya makin hari-hari nak update. taulah facebook kau mcam dah tak bermakna bukak xsampai 5minit lepas tu off. entah, rase facebook dh tak bnyak bantu hilangkan bosan aku time cuti ni. tiba-tiba rindu sekolah~ syahdu rasa


okey, sudah sudah!! aku kempunan gila tahap kritikal dah ni tau tak. entahlah nak kate aku ni bernasib malang pon iya jugak kot.. aku dah lama dah usha baju "cheer you up" yang mahluk kuning, oren, pink muka senyum kat giordano dulu. tak kan xperasan kot? aku dah target nanti nak suruh ayah beli sebab xcukup duit masa tu~ bila dtg balik dah xda. ahh menangis aku dalam hati ni~ Ya Allah, Tuhan jer tau. sedih sedih sedih!!! kenapa dah xda. merata cari kenapa xda??!! memang xguna. huaa dah lah artis korea pon ramai yg pakai. please giordano keluarkan balik edition tu.. im so craving.

20090519101902263042.jpg
kau tengoklah.. aku rasa nak pecah jer screen pc nih. nak mencarut xda guna. im in mood : redha, jela..

lagi rasa bersedih hati bila sebab aku usha baju ni kat internet oh, sungguh melekat bila first sight aku pandang. tapi apakan daya aku.. baju ni jual luar negara dan aku pulak buta it sikit xtau nak beli online nih. lagipon mcm xmungkin ade jual dekat malaysia dan aku nak g cari. oh, kalau ade satu anugerah! meh aku tunjuk bg aku lawa. memang lawa. ak menangis T.T

 Grateful Dead Bears Tree Cream Juniors Tee Shirt

isk isk isk.. *berderai air mata aku jatuh tengok baju nih.. huaaaaaaaa

 Kings Of Leon Cherries White Juniors Tee Shirt
ni jugak.. huaaaa kings of leon aku. kalaulah ade micheal learns to rock mau lagi tersedu-sedu

sudah lah nadia stop dan terima hakikat. kunci bilik, letak muka dekat bantal, pejam mata dan jerit dulu, bismillah dan tido. okey, bye-bye-bye

No comments:

Post a Comment