Wednesday, December 15


cute kan domo domo nih. aku tau macam aku. *terharunya* oh oh, tak sabar aku untuk dapat domo aku nanti. yayy 8 days more. aku dah mula countdown tiap-tiap hari.

btw, aku sangat suka tengok blog ni http://onelovecottage.blogspot.com/ sebab aku rase dia kreatif gilaa untuk buat barang especially domo. macam ni :






aku boleh gilaa tengok semua nih. takpe nanti aku pulak order ntuk benda macam ni. tapi tak tau bila. *kesiannya* oh lagi satu paling aku suka latest punya


Item Name Bow Rings!
Material Imported cotton fabrics
Size As per picture taken above
Price RM9.90 each
RM19 for two

so, boleh tak belikan untuk aku? hahahaha berangan sudah kau ;D takpe nanti aku akan happy gilaa punya tahap gilaaa kritikal bila aku dapat plush doll domo untuk kelapan hari nanti. yeeeaaaa.
thanks awak untuk tomeee tomee momokun

oh ya lupa, happy 15th birthday my ashikin mastura bt. muhd rezuan. aku jadi rindu dengan baran kau ;D


No comments:

Post a Comment