Saturday, December 18

jom try pakai hijab pulak :)

ok sekarang tak tau lah ttbe rase minat pulak macam nak pakai hijab nih. macam interesting gila kalau try ohh. tengok org pakai lawaa gilaaa tapi bila sendiri try "OMG, gila siot senah nih." haha. ah nevermind lah biarlah nak cuba untuk kepuasan snediri jugak. kalau tak try takot kempunan pulak sudah merana pulak aku nanti. ok first tertarik bila nampak ramai gilaa akak cun cun sekarang pakai hijab pastu lepas aku tengok tutorial hijab nih time tu jugak aku try. konon berangan nak jadi macam akak cun cun yg pakai hijab tu. tapi~~ T__________T


hijab tutorial by: maria elena


sempoi kot maria nih. lawak gila aku tengok vid dia semua. paling tak tahan bila dia tiru teacher shida. btw, dia ade blog dan sangat menarik rasanya. dan boleh jugaklah improve bi lah kalau bace. here the link http://peliks.blogspot.com/



fatin liyana. maybe ramai yg kenal dia dah. muka gilaa lawa kan.

hijab ke cara pakai macam syria? entah. aku rasa mcam sama jer hijab syria pon.


and



bila aku pakai kan...



tadaaaaa







aku rasa kelakar gilaa aku pakai macam ni. lepastu tambah selekeh pulak lagi. kalau diperhatikan betol betol alah nampak punya tudung aku tu entahlah senget sesangat kot. haha lagi lagi, kau tengoklah warna baju tak matching langsung dengan tudung. aha lawak gilaa aku rasaa .haha oh biarlahh~~ aku saje nak mengada-ngada sikit sesekali.

ngehehehe ^________^

No comments:

Post a Comment